schimbare adresa blog…


odata cu aniversarea m-am gandit sa imi cumpar si un domeniu de tip.ro. Asa ca am apelat la colegii de la blogway si am castigat un domeniu si mi-am mutat posturile pe noul blog: george83.ro. As vrea sa stiu insa daca il pastrez sau nu si aici trebuie sa ma ajutati si voi, cei care ma citesc aproape constant. Asa ca am pus un sondaj la care va rog sa dati un click si dupa cateva zile o sa ma hotaresc daca ma mut sau nu 🙂

ps: gata si sondajul. Ma voi muta pe blogul cel nou de acum inainte. Am pus deja cateva postari acolo. Acest blog va ramane si voi mai intra din cand in cand pe aici dar nu voi mai scrie nimic nou. Poate la anul 🙂

7 Comments

  1. hmmmm… in mare parte cred ca cea mai mare schimbare este template-ul. am vazut ca baietii aia au mai multe templateuri, dar asa si word press are o gramada.
    dpdv visual cel nou e mai k decat asta. 😀 template-ul de aici pare prea incarcat. dar daca domeniul acela .ro e gratis sau are ceva avantaje pastreaza-l pe cel nou daca nu oricand poti sa dai 30 de euro si sa-ti iei domeniu pe care sa-l atasezi aici.

  2. singurele avantaje este ca in primul este gratis momentan iar in al doilea rand ca am mai multe posibilitati de gestionare. Oricum blogul acesta va ramane si daca o sa vreau la un moment dat o sa ma reintorc la el. In plus acum cand dai search pe gugle apare asta primul 🙂

  3. a da… am uitat de partea de administrare. stupid me :D.da la partea cu gugal… faci la ala o optimizare si pt ca abia l-ai facut astepti pana trimite google niste spideri/crawleri (whatever 🙂 ) ca sa mai vada ce continut nou au site-urile si probabil ca si cel nou va aparea.

  4. stiu ca o sa mai dureze putin pana va fi pe search engine…nu ma grabesc 😀

  5. Tot pentru cel nou am bifat si eu. Ambele sunt faine dar pentru mine diferenta a facut-o culoarea. Nu-mi place rosul si am o slabiciune pentru negru/gri. Sunt superficiala, stiu. 😀
    Anunta-ma cand pot sa schimb adresa din blogroll.

  6. pai honey poti sa o schimbi deja…oricum esti pusa la loc de cinste si pe noul blog 😀

  7. Mai sa fie, am fost asa concentrata la paleta coloristica incat nici n-am observat. Ce ti-am spus…superficiala.
    Si ca sa ma revansez, promit ca de-o fi sa ma mut si eu o sa te iau cu mine.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

